Wednesday, November 17, 2010

Salam Aidiladha...


tgk tajuk msti da taw apa aku maw ngerepak(merepek) ni kn hahaha.....
utk permulaan perbicaraan...cehhh ayat haha...
ok serius ni...utk hari yg mulia ni...aku maw ucapkan
Salam Aidiladha bwt muslimin serta muslimat sekalian...
ampun dan maaf d pinta jika perna tkasar budi bicara serta tingkh laku..
biasala manusia ni kn..x kn lekang dr melakukn kesilapan...
x semua manusia itu sempurna kn... ^_^
baik mana org tu pasti dia punya kekurangan...
lawa mana org tu pasti dia punya kekurangan...
bgtu jgkla yg sebaliknya.....

hmmm...raya kali ni pertama kali raya d perantauan...
walaupun msh d tanah yg sama (Borneo) hehe...
tp msh jauh bai tu hahaha...sabarla nak..... =p
sedih ni dgr takbir td huhu..pas2 abg n adk ku bkumpul d kk sama umi & abi...
aku ja tepesong d cni sorg2 uwaaaaa =(
jelesnyaaaaa maw balik juaaaaaa...namaw d cniiiiiii...
sdala mcm2 jd d cni...huhu...blm pernah aku rasa cm ni... =(
btimpa2 kesedihan yg menimpa huhuhu...
syg ba sama kamu semuaaa...aku anggp kamu semua cm adk aku sendiri ba...
huhuhuhu...xpala kamu x tau..biar Tuhan ja yg tau...


org2 kesayanganku.. ^_^ time ni thn 2005 x silap aku hehe...

apapn aku tgh merindu sama familyku ni huhuhu...
rindu sama adkku yg pembuli...rindu abg yg sporting...
rindu umi n abi yg baik lg pemurah hehehe.....rinduuuuuuu sgttttt...
terima kaciii abi sbb bg duit raya hehehe...sayang abi... =)
ba utk penutup selamat hari raya aidiladha bwt semua...
maw layan movie dlu ni hihihi...

c yaaa... 

No comments:

Post a Comment