Saturday, November 6, 2010

exam mode!!!!



yeah examm!!!!!! (maka study teda,tdur seja hahaha)
mood exam ja lbh =D  tp tdur pn lbh jua hahaha....
fuhhhhh bhabuk sda ni blog lama nda update.....
busy beb (maka busy tdur seja haha) waka waka eh eh..
skrg ni semua org bz maw exam..tp tu utk unimas jala...
coz klu uitm n another U sda lama start..maw sda dorg exam...
kami ni seja lidut ckit haha...nda apa...
biar lidut nya org brunei jnji selamat... =D

musim2 exam ni aku bnyk hbskn masa d rumah ja...
bunyi cm study ja ni pdhal hahahaha...
menghabiskan masa d rumah utk melakukn aktiviti2 seperti...
membuat taik mata...membesarkan badan...tdur mkn tdur mkn...
n bgtula seterusnyaaaaa...mcm aku rasa diz sem aku membesar sda ni hahaha...
ya meh????yala kot sbb aku punya kerja mkn seja huhu..
klu dlu d hostel smpai gastrik2 lg sbb nda mkn...
skrg pla cm telebih mkn ni ba hahaha...

ok skrg tolak tepi ni mknn...tepi skettttttt haha...
hmmm diz sem paper2 yg aku bakal ambik killer sumanya..
kin takut eh huhu...carry mark pn cukup2 ja...
so kenala study hard...chayokkkkkk!!!yeah!
apapn aku maw wish good luck sama kwn2 ku 
yg bakal n sedang menghadapi perang dgn kertas exam haha...
semoga dpt mnjwb exam dgn jayanya...
good luck for me n u all guys!!!!!!!

c yaaa!!! =)


No comments:

Post a Comment