Saturday, February 22, 2014

PERPISAHAN



Adat pertemuan pasti ada perpisahan.. 
Itulah yg kini bakal berlaku kpd diriku..
Yg mana akan sedikit sebnyk merubah kehidupan ku.. Menjadi lebih bahagia? Gembira? Kosong? Sedih? Sunyi? Aku sendiri sukar utk meramal dan menjangka apa yg bakal merubah kehidupanku.. Yg ku harap semuanya berjalan seperti biasa.. Seperti hari2 yg ku lalui ketika ini.. 

Perpisahan?? Terlalu sukar utk dikatakan apatah lagi utk melalui saat itu... Perpisahan yg aku maksudkn tika ini adalah perpisahan aku bersama rakan2 aku d SL1M.. Sukar utk aku gambarkan ia.. Hanya tinggal seminggu lagi utk bersama dgn mereka.. Semoga masa yg ada ini dpt dimanfaatkan bersama..

Fuhh.. Pelik jgk.. Study kt srwk 4tahun n bepisah dgn kawan2 tidaklah seperti skrg ini.. Walau hanya 3 bulan bersama seperti mengenali mereka bertahun lamanya.. Sedih tak terkata.. Keakraban yg terjalin amat akrab sehingga kan pelbagai perkara dpt dikongsikan bersama.. Semua cerita dikongsi bersama, kesedihan mahupun kegembiraan..



Ya Allah semoga perpisahan antara kami ini bukanlah perpisahan yg selamanya, semoga diberi peluang utk bertemu dan berkumpul seperti skrg ini.. Aku berharap perhubungan yg terjalin ini tak terputus di sini saja.. I love u guys..

No comments:

Post a Comment