Thursday, June 23, 2011

idolaku....ku harap jadi seperti mereka....

idola??apa tu idola??idola cafe kah???hahaha...bukan2...idola ni adalahhhhh....
pa ahh....ndataw maw explain mcm...tp idola ni menurut kepahaman aku la kn..
sumber inspirasi kita...kita jdkn seseorang or sesuatu tu sbg sumber inspirasi
dlm mengorak langkah dlm memperoleh kejayaan hidup hehe....


tiap2 org ada idola dorg masing2..ada yg ckp Tun Dr Mahathir,Tan Sri P. Ramlee
dan ramai lg la...dan yg pasti setiap idola yg kita pilih ni..ada kelebihan mereka
tersendiri yg buat kita mengambil keputusan utk jdkn mereka idola kita...
klu aku...dari dulu hingga kini...idola ku adalah Umi n Abi ku...
setiap kejayaan yg mereka perolehi seolah2 satu cabaran buat diriku utk aku
memperoleh sesuatu yg lebih tinggi dari apa yg mereka perolehi tu...makin
bekobar2 ni hehe....


mcm aku ckp td kita pilih idola kita atas sebab kebolehan serta kelebihan yg dimiliki..
jadi aku pilih Umi n Abi jd idola ku sbb dorang ada kelebihan n kebolehan dorang
sendiri yg buat aku kagum sma dorang hehe...



my beloved Abi... 


my beloved Umi...

ni la 2 org idola yg paling aku kagumi hehe...sebelum ni satu family ku study...
termasuk aku, qusyairi n abg...tp skrg Umi n Abi habis study sda...Abi lama sda habis..
Umi baru ja 18/06/2011 tu konvo...jd yg tinggal skrg kami 3 beradik lg la hehe...
qusyairi next year habis tp maybe sambung lg...abg pla baru ja dia sambung study..
tp sambil kerja la...aku ni ndataw bila habis hehe...

Umi n Abi selalu ckp belajar la sampai mana kamu maw selagi ada peluang utk belajar..
pas2 dorang selalu cabar kami 3 org utk dptkn pointer yg terbaik hehe....insyaAllah kami cuba..bha tu jala hehe...daaaa....

No comments:

Post a Comment