Sunday, February 20, 2011

suka hati akulah maw tulis apa.....behhh!!!

waaaaa lamanya nda bloging....behabuk belabah2 sda taw hahaha...
sori lama nda update teda masa ba...busy ni (maka busy tidur jak hahaha)..
mari tolong luk maw kc bersih ni blog hehe....ba melalut sda...

haduiii td bnyk maw tulis sekali skrg belusir sda suma idea hahaha...
ohh ya hari rabu tu aku p sanaaaa spring adala aku culik 1 baju ni...
baju besa jak...cikai2 jak ba...tp klu dlm list baju2 aku...
dia dlm top 3 laa hahaha...pas2 kira collection aku yg ke-2 untuk brand ni...
brand apa???itu yg kita x taw hahaha (dialog sepala tu ah aku tiru)


lama aku round2 tu spring akhirnya jumpala sama c baju ni...
tp sebenarnya hari sebelum tu mmg aku intai2 sda ni baju haha...
kebetulan hari rabu tu c Bai (bkn nama sebenar) maw turun spring..
jd aku menyimbat la sekali hehehehe...
tp melayang2 jgk $$$ huhuhu...nda apa yg penting bebaloi2 hahah...
(ehh...bkn yg penting kerjasamaka??)hahaha...

naaa ni la tu baju...besa jak ba....hehe...
v
v


tgkla harga pn cikai2 jak...RM9.90 jak....hehe... 


jeng jeng.....my Jeep...^_^

No comments:

Post a Comment